Godmorgon

Runt halv åtta ringde min käraste syster och väckte mig.
Hon undrade om jag kunde cykla ner till stationen och låna ut min cykel till henne, eftersom hon behövde den till jobbet. Och eftersom jag är typ världens snällaste syster så cyklade jag ner och gjorde som hon sa.
Men hon ska massera mina fötter ikväll som tack hihihihi
Eftersom min syster åkte till Uppsala igår så blev de ingen Jensen's så de tar vi ikväll!
Älskar Jensen's!!!
Idag ska jag nog ta och kolla lite på saker till mitt nya rum och sånt för de är ju typ bara två veckor kvar!!!!
Kommer sakna Marthina så sjukt mycket! :( Men hon ska komma och hälsa på ofta!
Hoppas ni får en bra dag allihopa!


Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig, för du har varit min.
Du är någon annan nu, i och för sig.
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar