This time I'm leaving love, it used to be leaving me.

Solen skiner igenom mina gardiner och jag har en härlig känsla att det kommer bli en grym dag idag!
Igår stack jag och Frida upp till Leksand sommarland as kul!
Efter många åk så var vi mer än nöjda nästan haha.
Hade vatten i öronen och ont i fötterna när vi kom hem.
Tog även en kvällspromenad senare.
Sov förjäkla skönt inatt.
Frida drog tidigt vid 10 idag hade tänkt tagit en moppe utflykt men vi var helt enkelt för trötta.
Nu ska jag äta frukost och titta på O.C sen blir det en sväng ner på Hela människan och städa rummet om jag hinner.
Runt 1-2 kommer pappa o hämtar mig så åker vi upp till farmor och farfar blir nog där hela dagen skulle jag tippa på underbart skönt kan jag tycka, att bara mysa med farmor.
Imorgon kommer mamma och hämtar mig så åker jag hem till Västerås och blir där ett tag.
Saknar faktiskt syster min :(


Bild från Gotland när vi lunchade i Visby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar