121212

Hejsan hoppsan!
Ligger i mitt nyligen ommöblerade rum och tränar på lucia sånger.
Eftersom jag är lucia så kommer ju jag inte kunna glömma mig så måste vara 100% säker på sångerna!
Dagen har varit toppen faktiskt, veckan har fått en förjävla bra start!
Fick A på HKK uppgiften och höjde mig från E till C och fick C på franska provet som jag också har höjt mig från E till D. Matten fick jag ett C/B på (trodde jag skulle få E) A i bild och D i svenska.
Så det här med betygen gör mig inte särskilt orolig längre.
Dagens nyheter fick mig också på bättre humör så livet går framåt nu.
Så redo för 2013 så det finns inte.
Men nu ska jag träna vidare och förmodligen slänga i en inpackning så mitt hår ser någolunda glansigt ut imorgon!
Puss och hej!

Men även om livet känns hyfsat underbart just nu så saknar jag min älskling! <3

3 kommentarer: