Busy Girl

Hejsan det var längesen!
Har ju inte bloggat sen förra året ;) Hahah torrt skämt jag vet.
Har haft både mycket och lite för mig på senaste tid men har inte funnit någon direkt tid eller lust till att blogga.
Men har haft en bra jul och nyår iaf fick super bra julklappar!
Men såhär ser dagarna ut fram till skolan börjar:
Idag: Sova vila, promenad och få in alla kläder i min garderob!

Imorgon: Riva bort gamla tapeter och förbereda inför tapetseringen! Gå igenom massa skit saker samt en promenad med farfars hund på kvällen.

Lördag: Rensa datan, fortsätta med rivning av tapeter ställa ut möbler och annat som kommer vara i vägen när han som ska tapetsera kommer. Åka hem till mamma på kvällen. Spela sims med syster!

Söndag packa allt som ska med till pappa i kartonger och sånt. Åka till pappa med allt på kvällen börja packa in mer kläder och sånt.

Måndag: Tapetmannen kommer och tapetserar! Kanske träffa nån kompis på kvällen.

Tisdag: Fixa i rummet och göra fint! Samt njuta av sista dagen innan skolan börjar!

Onsdag: BÖRJAR SKOLAN!

För er som inte vet så börjar jag i HEBY nu här sista teminen. Om ni undrar varför så ja trivs inte och finns djupare saker också men då får ni fråga mig ist. Men jaja är sjuuuuukt taggad iaf! Känns som om 2013 har mycket gott att erbjuda. Har ett nyårs löfte och det är att: Ta hand om mig själv! alltså säga nej till saker, börja träna och göra inpackningar och smörja in mig. Tyckte det var en rätt sunt löfte som jag kan hålla. Nu ska jag käka sen ploppa i hörlurarna och gå en lång promis!
Kommer nog inte blogga så mycket just nu men när skolan börjar så är jag tillbaka som vanligt igen!
Hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar