Blommor som du växer bara på brinnande fartyg.

Hej!
Har varit mycket nu vårshowen, avslutning, jobbat, avslutningsfester och midsommar!
Har varit mycket skratt och gråt!
Och ärligt så har jag aldrig varit så lycklig som jag är nu på länge, jovisst det finns väl saker som jag fortfarande bearbetar.
Just nu är jag kattvakt hos mamma i Västerås kommer vara här enda fram till fredag då åker jag till Heby igen.
Ska träffa min morbror som varit med om en olycka då han föll från 10-12 meter ner på marken och har legat på sjukhus i månader nu.
Så försöker ladda upp mentalt för att se honom.
Har gått och blivit lite förälskad också men vem det är är inget jag kommer skriva här.
Men följ mig gärna på Vine och fråga gärna lite frågor på ask.fm/claraserrajansson
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar