Ett vackert avsked.

Igår var det min morbrors begravning.
Över 250 pers kom och sa adjö.
Ceremonin var jättefin.
Känns som att det är över nu, att han verkligen är på andra sidan och att han har det bra.
Skön att få gråta ut allt och vara med familjen.
Det som kommer nu är saknaden men den slipper man aldrig undan.
Har varit med Frida tidigare idag sov hos henne igår också, var skönt att få vara med henne efter allt.
Nu är jag med mitt saknade killgäng.
Köpt godis, chips och cola och ska lana.
Precis som back in the old days.
En kväll men grabbarna är exakt vad jag behöver nu.
Få skratta och bara vara mig själv till fullo.
Hörs och ta hand om alla ni älskar och berätta vad dom betyder för er.
Ni har ingen aning om vad som kan hända nästa sekund, livet är orättvis ibland kom ihåg det och ta vara på dom ni har ikring er.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar