2013.

2013 har varit ett jävla upp och ner år.
Jovisst har det funnit bra stunder men det har varit rätt jobbigt.
Morbror som gick bort, det har slitit på hela familjen.
Mycket tårar men jag är också stolt över allt som han åstadkom i sitt liv.
Men vårshowen var helt super, alla nya vänner, gymnasiet har varit både bra och dåligt.
Jag laddar upp till ett nytt år och hoppas att det blir mer upp än ner 2014.
Ikväll kommer jag sitta själv med min flaska champange och hur jävla deprimerade det än låter så finns det inget jag kan göra åt det.
Alla har redan planer för ikväll och dom som skulle kommit till mig ändrade sig i sista sekund.
Blir väl en väldig lugn nyår kanske kan bli skönt att bara få vara själv eller så blir det förjävligt.
Nyår är ändå så jävla överskattat.
Hoppas ni har en fin nyår!
Gott nytt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar