Too many motherfuckers.

Blev kvar i Uppsala hos syster.
Vill bara att lovet ska ta slut är trött på att vara ledig hahah.
Lovet har varit både bra och dåligt på olika sätt.
Några av mina "vänner" har valt att visa sina äkta sidor.
Jag har kommit över de stadiet då jag är arg över vad personen har gjort och sen förlåter den efter även om jag fortfarande tycker det var fel och taskigt.
Har kommit förbi att ge folk så många chanser när folk ständigt kliver över en.
Det är inget att ha och tänker inte ändra personen heller för det är också fel, man är vem man är och går man inte ihop eller tycker olika så är det väl så.
Jovisst man kan bråka ibland men har varit väldigt mastiga orsaker till varför jag är så less nu.
Har vänner ikring mig som verkligen tycker om mig för den jag är och är ärliga.
Trivs bra med dom och livet är för kort för att bråka och behöva be en vän att bry sig om en.
Men har haft riktigt kul med mina riktiga vänner och haft en bra jul.
Hoppas att under 2014, att alla äckliga falska jävlar som inte tycker om mig säger det så jag slipper umgås med idioter som slösar min tid.
Mitt nyårslöfte för 2014 är att ta hand om mig själv dvs att jag inte tänker låta folk trycka ner mig och känna mig som en dålig person fast jag inte gjort något fel.
Samt att träna äta hälsosammare och rensa upp bland mina vänner och ifrågasätta mig vilka som verkligen tycker om mig.
Trött på att få skit för att vara snäll, inte jag som ska må dåligt över att jag tar hand om som jag sen får reda på är riktiga rövhål.
Tänker inte gå omkring o tro de värsta om folk.
Åh vad skönt det var att få skriva av sig.
Godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar