I sleep in the middle of the bed.

Hej!
Mitt lov har varit både skitjävlabajs dåligt och samtidigt väldigt bra.
I torsdags så krökade vi ett gäng hos mig och slutade med att det var jag som blev packad och ingen annan... Men en bra kväll faktiskt.
I fredags så käkade jag påskmat med släkten och sen åkte vi på roadtrip till donken med Ida och Lukas mitt i natten.
Igår var jag till Marthina för att grilla med familjen och sen vidare till Örbyhus för att hänga med Sean och Patrick. Vi grillade Billy's och spelade kort och drack några bira. Sjukt trevliga människor och fin by må jag säga.
Sov 3 timmar inatt så har varit helt död idag dels för sömnbrist med också för den här j**** pollen!
Har hängt med Märtz, Julle och Filip hela kvällen och nu ska jag ÄNTLIGEN sova.
Mina ögon orkar inte hålla sig öppna längre.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar