Skinny dipping in the dark.

Halloj.
Har blivit frisk och mår på topp just nu.
Dock är de knappt något kvar av lovet och jag har inte ens något litet sug efter skolan som jag brukar...
Senaste dagarna har jag varit med vänner och bara hängt och krökat.
Morgondagen ser lugn ut ska träffa Lisa och sen röja mitt rum som jag skjutit upp alldeles för länge hehe.
Kvällen har bestått av pringels och låtskrivande på vardagsrums golvet.
Men nu orkar inte mina ögon vara öppna längre men min hjärna kommer väl hålla mig vaken iaf.



Det var när handen mötte min kind, jag visste inte om den var varm eller kall, eller bara på lek.
Det var när orden trängde ända in, jag visste inte om de var sant eller falsk, eller bara ett spel
Så jag släppte hemligheten lös
I hopp om svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar