Don't jump when you know you can't fly.

Jahapp nu har det gått tre dagar i skolan med det schemat som vi förmodligen kommer att ha resten av terminen.
Hittills är måndagar mest chill.
Men imorgon så börjar vi 20 över 9 och slutar halv 3 så torsdagar är väl inte så fel de heller ;)
Aja igår så åkte jag ner lite spontant och köpte hår färg så nu är jag lite mer röd hårig.
Blev faktiskt skit nöjd med resultatet.
Efter skolan idag så drog jag ner på stan med Shan vi käkade snackade lite skit och gick i en massa affärer.
När jag kom hem var mina ben som gelé!
Men trots de så gjorde jag min matte läxa och skrev lite på provokationen som ska vara klart på fredag.
Men med mig från stan fick jag en foundation, en mascara, strumpebyxor och en bh.
Allt gick på 270 drygt.
Nu ska jag städa mitt rum och möblera om innan jag går och lägger mig i sängen.
Längtar redan efter att få lägga ner mitt huvud på ny uppfluffade kuddar!
Här är resultatet, vad tycks?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar