Skolans första dagar.

Dag 1: Rent helvete usch vilken sugig dag gjorde inte ett skit plus att jag fick reda på att vi har fått en massa nya lärare... Fick en ny lärare i matte och känns ju skit nu sista året och när min gamla matte lärare lovat att höja mitt betyg.... åhhh rövhål.
Aja dagen var inte så lång men kändes rätt värdelöst att bara lyssna en massa info som redan finns på skolbloggen...

Dag 2 (alltså idag) : 8.15 samlades alla nior i hörsalen för info om IUP-bloggarna och lite annat inför nian. Efter det så gick vi till våra hemklassrum för att fixa med våra IUP-bloggar.
Eftersom jag gjorde klart min på cirkus 30 min så satt jag vid facebook typ hela lektionen eftersom det fanns inget annat att göra så ja.
Vi fick våra skåp sen fick vi sluta tidigare så dagen var väl ganska okej.

Imorgon ska alla nior vara på Djäkneberget hela dagen och jag förmodar att en massa sammarbetsövningar väntar... Och så ska det spöregna imorgon... TOPPEN!
ENDA fördelen med imorgon är att vi börjar halv 10 och slutar halv 3.
Ska möta upp Casey imorgon så tar vi sällskap dit.
Men vem vet kanske dagen blir askul men det tvivlar jag på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar