I'm still alive but i'm barely breathing.

Hej!
Har varit helt död hela veckan och har knappt haft någon tid till annat och den lilla tiden har jag sovit.
Har tränat varannan dag också så är rätt slut såhär på lördag kväll.
Idag åkte jag, mamma och mina systrar in till Stockholm för att gå på opera.
Var skit bra faktiskt, käkade ute och mamma och jag fick gå runt två timmar på stan i väntan på tåget hem.
Men usch vad tungt allt känns för tillfället,farmors död, gymnasieval och jag står även inför ett stort beslut som kommer få mig att finna mig själv igen.
Känner inte igen mig själv och jag gillar inte alls det jag ser när jag tittar mig i spegeln.
Lust att bara springa iväg får allt just nu men bara att bita ihop har ju gjort det ett tag nu så fram till jul ska jag väl klara mig.
Sen blir det andra bullar.
Imorgon ska jag bara pyssla hemma ta en promenad om vädret är fint.
Men nu ska jag titta på nyaste avsnittet från GG åhhhh så jag längtat ni fattar inte!!!!!


Tror jag har fallit i samman.
Känner mig trasig i själen.
Måste finna mitt inre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar