Livet måste gå vidare.

Hej, som ni förmodligen redan har förstått så mår jag väl inte så där superduper just nu och där av bloggpausen.
Men nu ska jag komma igång igen för hur jobbigt det än är nu så måste man ju leva vidare men det kommer nog bli väldigt upp och ner.
Men idag har jag mamma och mammas kompis varit på läkarmissionen, IKEA och Billiga Nisse.
Hittade lite saker bland annat tre ramar, fjädrar, spetsband, innekuddar, och ett halsband.
Nu har jag och mamma nyss käkat och vi väntar på att mina ramar som jag har målat om ska torka så jag kan ta in dom så vi kan åka vidare till Halstahammar på jakt efter bäddsoffa.
Jag orkade inte ta kort på allt jag köpt men här är några helt färska bilder.






Ni får se resultatet på ramarna sen när jag framkallat bilderna som ska vara i dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar