This is what it feels like.

Halloj längesen jag skrev något här och sjuuukt mycket har hänt sen sist så orkar faktiskt inte skriva om allt...
Men men nu har jag höstlov och började med att plugga och idag har jag skickat in flera uppgifter. Imorgon kommer en vän över på förmiddan och vi ska bara mysa och titta på film.
På tisdag ska jag gå på bio med pappa och på onsdag ska jag förmodligen in till uppsala och shoppa lite. Sen är resten av dagarna lite oklara men på lördag ska jag på halloween fest och det kommer bli fett! Är såååå jävla taggad! Har typ inte druckit mig riktigt full på en månad så är på tiden nu.
Nu ikväll ska jag ut och gå med Maja ett tag sen hem och titta på avsnitt 3 på TWD.
Livet är faktiskt helt okej just nu och jag gillart.
Har färgat håret också... blev mer rött än vad det var planerat men det håller på att tvättas ur så det blir nog rätt bra om ett tag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar