Idioter, varför finns det inga kvoter

Livet suger så fruktansvärt hårt för tillfället. Människor som jag har haft nära hjärtat fortsätter att totalt krossa mig och nu får de faktiskt vara nog. Hatar och vara i denhär åldern då man byter kompiskrets 24/7 och alla är i stadiet mellan att vara barn och vuxen. Och även om de flesta verkar ha mognat så när de väl kommer ner till kritan så är de flesta barn fortfarande. Så ja man kan väl säga att jag är sjukt trött på människor och hur de beter sig. Idag stannade jag hemma från skolan för jag har lite feber och är sjukt trött. Ska åka in en snabbis till Uppsala och köpa lite julklappar och möta upp Jennie sen ska jag bara vara hemma själv och titta på Harry Potter och totalt isolera mig från allt och alla. Hoppas livet vänder snart, jag går sönder annars.

Har gått och blivit med lugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar