Första dagen i skolan.

Idag var de ju dags igen med skolan.... suck går fortfarande på helspänn och vet inte varför... :/
Eller jo är väl rädd för att total faila...
Men de var rätt chill ändå.
Ridning idag också hoppade Thomas och de gick väl okej gillar inte honom så..
Tänker också uppdatera lite grejs :)
Torsdags, skyndade mig ut till stallet borstade Pelle och tog på han hans täckte och transportskydd och packade för sen kom Klara och vi åkte iväg med Towe för att hoppträna. Jag fotade och filmade dock men de var kul de med! Klara åkte med mig hem och vi lagade lite käk och chillade sönder :) Fick några fina bilder och redigerade en film som ni kan kolla på här under! :)

Towe & Krut!

Klara & Pelle!

Towe & Krut och Klara & Pelle!

Filmen!

I Fredags så åkte jag till Natta och vi fixade oss sen drog vi till Felicia på tacokväll!
Awesome gäng var vi hade riktigt kul sov kvar hos Natta sen mys mys! <3

Tacomys! <3
Lördag, vaknade väl runt 1 kanske och käkade frulle farmor kom runt halv 2 kanske gjorde en paj senare och bara mös och spelade kort! Sen runt 6 kom pappa och hämtade mig och vi drog och handlade till pizzabak hos Hanning's! Så hem till Hanning's och laga världens godaste pizza kolla på Familyguy och nån film som gick på tv hade en rikigt awesome kväll! :)
Hade ingen bild från Hanning's så tog en på Family Guy! 

Söndag åkte jag hem till Västerås runt 4 åkte och handlade sen hem och ta de lugnt :)

Inte helt fel eller vad tycker ni? ;)

1 kommentar: