Kan de bli sämre?

Sitter i klassrummet och har IUP och våran basgruppsledare berättade för oss att vi ska ha bänkplacering HELA TERMINEN! I ALLA KLASSRUM.
Inte nog med att jag redan är skoltrött och inte mår så bra så ska man inte kunna sitta med dom man vill sitta med men tur att jag fick sitta bredvid Jossefine!
Bara för att våran klass ha damp typ och inga vill hålla käften på genomgångar så ska vi få nån jävla placering. FML! -.-

3. Dina kompisar
Alla mina kompisar är bäst! Tycker om er alla ska ni veta! <3

Julius Dalhgren! vi har hållit ihop sen förskolan har alltid sjukt roligt med dig! :)

Ludvig Almblad, varit grymt bra kompisar ända sen dagis! saknar att umgås mer med dig :( <3




Shan Rashid, vi har de alltid kul tillsammans! går i min klass! :)<3

Julia Hedin, skön humor smart och väldigt omtänksam :)
Marko Milenkovic, umgås mer än någonsin, grym kille med skön humor och finns alltid att snacka med :)<3 

Majsen och Linsan!
Var ju inprincip alla mina år i Heby saknar sjukt mycket att umgås mer med er.
Kan prata om allt med er! <3

Filip och Axel!
Var ju också typ hela tiden när jag gick i Heby.
Filip och jag ses väl ganska ofta men Axel var ju typ ett halv år sen.... :(

Frida Larsson! Umgåtts väldigt mycket nu den senaste tiden. Alltid ärlig och stöttande! Underbar humor! <3

Kakan, vi har ju gått väldigt upp och ner men just nu känns de väl som om vi håller ihop bra :) Många minnen tillsammans!<3

Simon Andersson! Vi umgås ju typ varje dag i skolan och ganska ofta på fridtiden. Skön humor och bara as kul att vara med dig! :)


Nathalie Mattsson! inte varit så mycket på senaste tiden. Men träffades nu på jullovet och du är ju en som är så sjukt rolig och vara med! Saknat dig!<3
Jag älskar er alla sjukt mycket ska ni veta! <3

1 kommentar: