When you said goodbye, I was trying to hide what I felt inside.

Ursäkta för den otroligt dåliga uppdateringen....
Men nu ska jag försöka bli bättre.
Just nu sitter jag i köket klar att dra till skolan.
Sist idag ska vi dra till björnön och åka pulka! hahahhaa....
I fredags följde jag med Marthina och kollade på hennes kompis projekt grejs.
Sen gick jag hem och kollade på film.
I lördags så drog jag, Marthina och kusin Thua på stan och fyndade lite smått och gott!
Jag köpte en magtröja för 20 :-
Ett par höga svarta byxor 100:-
En hallonrosa klänning 100:-
Skönt med lite nytt i garderoben.
Sen på kvällen så åkte jag och Marthina plastpåse hur kul som helst!
Igår städade vi lite hemma sen kollade vi på film och jag bakade en super god kladdis!
Idag blir de ingen ridning mamma sitter på nå möte mellan 3-5 så hon kan inte skjutsa ut mig till stallet.
Hoppas på en bra veckan även om schemat ser ut som SKIT!!!!
Åhhh liksom vem börjar en onsdag med två timmar språk?!!! Hallå?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar