Ivrig men trött på samma gång.

Hejsan!
Idag har jag haft en för jävla huvudvärk den har gått på och av hela dagen och tryckt i bakhuvudet.
När jag kom hem så käkade jag bakade äppelpaj till mamma och gick och la mig på soffan.
Efter ett tag kom muffi och trampade runt och sen minns jag inge mer eftersom jag somnade.
Vaknade av att mamma kom hem och då hade klockan redan blivit 7!!!!
Så vi käkade och nu på kvällen har huvudvärken legat på så in åt helvete rent ut sagt.
Kanske håller på att bli sjuk?
Aja mamma hittade nån annons i tidningen här om dagen om en tävling då man kan vinna upp till 5000 kr?!!
Tävlingen går ut på att antingen skriva, rita en bild, göra en film ja man kan göra vad man vill om hur det är att vara tonåring.
Så jag håller på med en film så gick ut och filmade lite såhär på kvällen.
Känns riktigt bra faktiskt fick några riktigt bra tagningar alltså.
Och det skulle inte sitta fel med 5000 kr liksom bara sådär.
Men även andra plats får man 3000 kr och tredje 1000 så får väl hoppas att man hamnar där nånstans.
Eftersom det är en tävling kommer jag inte kunna visa filmen här på bloggen innan tävlingen är avslutad.
Men nu ska jag krypa ner och titta på Awkward.
Hörs imorgon babes godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar