Love is all from what I heard but my heart's learn to kill, mine has learn to kill.

Sitter i skolan nu i ljushallen vi har håltimme.
Dricker te och känner hur mitt huvud bara dunkar och halsen värker.
Kanske en förkyldning är på g.... suck.
Tre av mina lärare är magsjuka så hoppas inte att jag har blivit smittad....
Men iaf första lektionen hade vi IUP så pluggade på franska gloserna och skrev lite engelska.
Nu har jag nästan bara no kvar att plugga på.
Men nu ska jag titta på How I Met You Mother.



Nörd som jag är så har jag redan börjat planera hur mitt rum ska se ut.
Ska bygga en himmelsäng med sånadära vita grenar hade jag jag tänkt och gardiner och ljusslingor.
Tror jag ska pröva bygga ett sånt där bord på översta bilden i helgen.
Åhhh vill bara börja pyssla nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar