Skulle göra vad som helst, vad som helst.

Om du bara skulle kunna komma tillbaka till liv, vakna igen.
Det är det ända jag önskar mig nu, se dig le med hela ditt ansikte som du gör.
När pappa ringde och berättade så stannade hela världen några sekunder och så gjorde även mitt hjärta.
Tårarna har bara runnit idag och har varit med min släkt idag.
Har varit jobbigaste dag hittills i mitt liv idag.
Min farmor var min bästa vän vi stod varandra otroligt nära.
Kunde prata med henne om allt hon var den mest omtänksammaste farmorn man kan önska sig.
Du lämnade jorden på bästa sätt i din varma säng gammal och älskad.
Du lämnade också en massa kärlek och personer med starka karaktärer som du uppfostrat!
Du kan vara riktigt stolt där uppe farmor.
Men ont gör det att veta att man aldrig mer kommer få se dig men känna dig gör jag hela tiden i mitt hjärta.
Du kommer skydda oss alla som du alltid gjort även när du var vid liv.
Jag är fortfarande i chock och att se dig ligga där livlös i din säng fick mitt hjärta att brista men min hjärna väntade bara på att du skulle resa dig upp och mina ögon såg hur din bröstkorg rörde sig.
Men du varken reste dig eller andades.
Alla våra minnen är det finaste och mest värdefulla som jag har som ska jag bevara nära mitt hjärta.
Allt som vi upplevt tillsammans.
Men nu får du vila i frid farmor, älskar dig och kommer alltid att göra.
Min bästis, min fredsduva, min älskade farmor.
Tack för din tid i mitt liv och hjälpen på vägen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar