Jag går inte isär när jag går med dig.

Hejsan de var längesen...
Har nyss vaknat typ underbart!
I måndags så skulle jag ju ha ridit nen min älskade mamma åkte in på akuten de är inget allvarligt så jag fixade mig och packa och stack till bussen och drog iväg till heby för att träffa frida!
När jag kommit fram så var frida redan på torget och vänta på mig så vi gick in och köpte vit choklad till efterrätten! sen vidare hem.
När vi väl var hemma så började jag med maten och frida städade duktiga flickor!
Förrätten bestod av en varm skink&ost macka
Varmrätten blev en kycklinggryta av de som fanns i kylskåpet haha men de blev gott och bulgur till de.
Efterrätten vart skivad frukt och smält vit choklad som vi doppade frukten i.
Blev lång promenad efter de och mycket mycket prat!
Frida sov kvar såklart din fiskorv haha.
Aja igår vaknade vi av nåt jävla bilalarm som gick igång precis utanför lägenheten suuck men sen kollade frida på klockan 5 över 1! :o
Och vi var ju bara uppe till 3 liksom :o
Aja så vi fixade frulle och kollade på tv sen fräcshade till oss och tog en promenad!
När vi kom hem fixade vi lunch/middag haha och sen ner till innebandy träning.
EN TIMME INNAN FÖR FRIDA ÄR CP!!!!!!!!
Hahaha var med och körde skobandy typ askul!
Sen hade jag yoga övning på såndär boll skit kul sen runt 9 var träningen slut så då stack jag hem .
Hem och käka kolla på film sen sova runt 3.
Har inga speciella planer för dagen förutom att jag ska åka hem till v:ås nån gång :)
Underbart med lov måste jag säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar