Saknar dig fast du står här mitt framför mig.

Hejsan
Idag har det varit jävligt chill.
Först franska som var helt okej ganska lugn och den gick otroligt snabbt :0
Aja sen blev de no skit kul älskar min no lärare så jäkla klockren!
Sen matte jobbade på bra och sen slutade vi runt typ 11 underbart.
Stan med Shan, Julia ,Marko, Sandra och Simon.
Käkade på spicy sjukt gott alltså och trevligt sällskap!
Efter spicy så blev de hem till Marko.
Snackade och sen blev de MV3 hahahah
Shan var grym hehehe.
Sen tillbaka till skolan och öppet hus.... det var helt okej :)
Hemma runt 6 drack te och skorpor med mamma.
Sen ett bad och nu pluggar jag :)
Skön dag.


Saknar dig fast du står här mitt framför mig, 
svart av askan och elden som syntes mil,
det var jag och ja gjorde det bara för dig,
fågel Fenix på muren som gav sitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar