Told myself that you were right for me, but felt so lonely in your company.

Woopwoop ännu en skolvecka som är över tror jag döör......
Men nu är den äntligen över och imorgon väntar bästa dagen nånsin!
För de första har jag sovmorgon till halv 3 men jag ska chilla ner på stan med klasskompisarna käka smoothie och sen måste dom tillbaka till skolan då ska jag passa på att köpa julklappar eller kolla på julklappar.
Måste vara hemma runt 2 sen fräcsha till mig och packa lite sovgrejs till senare
Dra ner till skolan och sjunga upp och så sen vidare mot Carlforsska och då blire genrep sen har vi en rast käka och så sen är konserten och efter så blir de hem och käka med nära och kära.
Sen sticker jag till marko's place och lanar hårt med han och simon!
Kommer bli en sån jävla underbar dag imorgon.
Puss och kram! <3

Extra skönt med helg då man förtjänar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar