Birdy.

Nu har jag städat och möblerat om mitt rum!
Har pluggat engelska och lite so...
Nu sitter jag och snackar skype med grabbsen.
Skolan sööög idag, eller ja mer än vanligt.
Längtar så till helg! Vara ledig chilla sönder.
Här från ni lite bilder på mitt rum :)
Och en låt som ni kan lyssna på såhär på kvällen!



Skolväskan och min nya favvoskjorta och lite andra väskor.

Min säng som för tillfället inte är bäddad.


Min hylla med massa bra grejs på!

Min ugglelykta som jag fick av Marthina i julklapp! Tycker så mycket om den!


Resväska, växt skrivbord som står där bara för tillfället och min pilatesboll.


Från vänster mitt senaste inköp en hallonröd/rosa klänning med stora ärmar och ett spetslinne från en loppis i Oslo.


Sjukt nöjd med mitt rum så ska nog ha de så här ett tag nu.
Lyssna och njut!




ÖRONORGASM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar