Lär dig kärleken från min piska....

Sitter och lyssnar på min myslista och bara chillar sönder!
Som ni förmodligen märkt så har jag varit väldigt frånvarande hehehehhe... men jag har lov och har inte gjort annat än att sova och slappat.
Har vaknat mellan 6-14.00 hahaha...
Men iaf lite uppdatering nu då.
Idag har jag spelat sims hehehe lagat lasagne med Marty ridit och spelat mer sims hehehe.
Ridningen gick faktiskt bra men jag ska sluta här på Myrby får inte ut något har tappat en massa kunskaper så jag ska köpa klippkort och börja rida i Heby i veckorna :)
SAKNAR JU MINA HÄSTTJEJER!!!! OCH AGNETA OCH MARLENE SÅ KLART!
Men men imorgon vid 9 kommer Suz med sina hundar så då får jag vara hundvakt till 1 sen blir det städa och packa fixa vl kort. Resten av kvällen blir väl att sova och slappa hehehe.
Klockan 10 på onsdag drar jag till Heby för att träffa hjärtat mitt!!! Frida och jag ska ta en låååång promenad vi har ju så mycket att prata om hela tiden eller hur? ;)
Sen sover hon kvar i min lägenhet.
Torsdagen blir de nog en sväng till Uppsala och kolla på lite grejs :)
Ska kolla om Linn och Maja var sugna på att följa med eller nån annan :)
Men på fredag ska jag och Marty dra in till Sala med farmor och ha en mys dag.
På kvällen blir det fest för Linn och Maja!!!
Lördag ska vi fira Marty och Pontus.
Söndag ska vi ut och äta med släkten och fria Marty.
Hahaha de blir mycket mat fest och chillade!
Grymt lov med andra ord!
Puss på er! :*





såg nyss att de snöar ute........ FML....

1 kommentar: