Du kanske skulle ta och börja äta ditt smink så blir du vacker på insidan också.

Hejsan nu sitter jag på balkongen och chillar i solen!!! Värsta vår vädret ju!!!!
Iallafall igår kom jag till heby halv 1 och frida mötte upp mig vid skolan.
Vi drog ner och köpte glass och lite frukost OCH JORDGUBBAR!
När vi kom hem till mig så skar vi upp jordgubbar och banan och tog glassen och satt oss på balkongen och bara njöt av vädret sen drog vi ut på en promis på en 40 minuter.
Hem chilla ännu mer lagade mat och sen drog vi ut igen och tog en 2 timmars promis.
Hahahaha vi hade ju rätt mycket att prata om hahahaha...
Sen hem och sova hihihi :P







Sen imorse så gick jag upp klockan 7 typ med frida och höll henne sällskap käkade frulle och sen stack hon till skolan MOHAHHAHAHAH!!!!!
Iaf jag fixade mig och sen satt jag mig för att spela sims då farmor ringde på dörren.
Vi stack ner på Heby och fikade med min kusin som nyligen fått en bebis.
Hon var hur söt som helst.
Efter fikat så stack jag och farmor o kollade på hela människan och jag hittade ett skit fint ljusblått linne med spets!!! och en skit fin lång klänning.
Och nu sitter jag här.
Klockan 3 drar jag maja linn och kanske märta.s in till Uppsala och shoppar.
Kommer bli så mysigt.
Bloggar mer sen om jag orkar :*











ÄLSKAR NÄR JAG FYNDAR!!!!!!<3
OCH ÄLSKAR HELA MÄNNISKAN!!!!!!!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar