Beg like a dog beg like a dog that you are.

Förlåt för den dåliga bloggingen men har haft en massa nu....... men har fixat om bloggen som ni kan se hoppas ni gillart!
men men nu är projekt veckorna slut och jag har gjort klart de mesta eller ja allt som ska vara klart förutom en svenska redovisning som jag ska ha på måndag efter lovet!
Har inga speciella planer för lovet blir väl att chilla och hänga med vänner!
På tisdag ska jag klippa mig blir nog ganska mycket som försvinner ;)
Sen efter jag klippt mig drar jag till heby för att vara med märta för att kolla när hon hopptränar och mysa med henne! vi slaggar nog sen efter :)
På onsdag blire tacokväll med frida sen ska vi nog simma lite på torsdagen och ta en moppetur och ha picknick.
Sen får vi väl se vad som händer blir väl nån påskmiddag och en massa grillning :D
Ikväll kommer Marty hem och vi ska grilla och hare mysigt tror jag ska göra en potatisgratäng till :)
Lovet kommer bli grymt.
Nu ska jag skriva klart projektet och sen har vi IUP ska bli bättre på att blogga!




juste färgade ju håret i onsdag hahaha ni kan ju se här hur fin min utväxt blev.....

ser bättre ut nu har köttat med silverschampo hahaha.... usch vill ha sommar så de kan bli fint solblekt vill inte behöva färga så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar