Påsklov!!!!

Japp klockan två idag fick jag äntligen mitt påsklov och de firade jag med dubbel avsnitt med family guy och en koppte i min nybäddade säng med muffi!
Ikväll blir ingen grillning </3 blåser för mycket typ så vi kör på tacos eller något annat gott.
Här är svart på lite frågor.

1. Vad heter du? Clara Johanna Serra Jansson

2. Vad gör du på fridtiden? Är med kompisar, håller på med musik, rider och målar och ritar samt fotar.

3. Hur fixar du dina ögonbryn? hahaha jag vettefan noppar dom till en form som jag tycker passar sen brukar jag måla i dom gillar när dom är tydligt ifyllda tycker de är snyggt :)

4. Hur sminkar du dig? Eh ja jag börjar med att tvätta rent mitt ansikte med min tea tree tvål samt dagkräm sen lägger jag ett lager med foundation lite mer där jag har finnar såklart sen har jag på solpuder och sen puder och sist mascara och fyller i ögonbrynen om jag nu känner för att ha så. Eller något färgstarkt läppstift är också snyggt ;)

5.Vilken är din förebild? Jag vet inte jag ser upp till många

6. Vilken är din favorit plats? hmm den vad svår men jag älskar skogen så nånstans i skogen helst ensam.

7. Vad tycker du om skolan? Hatar skolan är riktigt trött på den....

8. Vad tycker du om att pendla mellan v-rås och heby? Alltså de går väl bra men önska bara att de kunde en buss direkt från västerås till heby så jag slipper byta de är väl de ända jobbiga.




Kände för att pröva locka mitt hår 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar