It's a terrible love....

Gårdagen blev väl inte som planerat eller ja inte alls som planerat men den vart grym ändå :)
Idag har jag kollat på när hebyboysen spelade innebandy och även damerna.
Sen drog jag väl hem runt 6 var hemma 7... sov ett tag sen kollade mamma och jag på melodifestivalen.
Nu sitter jag ensam med tända ljus på mitt rum och lyssnar på min myslista på spotify ingen som är social på skype direkt.
Kan tycka de är ganska mysigt att bara sitta själv såhär på kvällen.
Annars är livet väldigt väldigt upp och ner och väldigt obalanserat!
Igår skratta jag så jag höll på att kräkas medans idag vill jag bara ligga hemma under täcket och lyssna på musik och inte visa mig för allmänheten.
Stänger in mina känslor mer o mer nu för tiden. Fast när jag väl visar dom så blir de så olika reaktioner... känns skönt att ibland inte behöva visa hur jag känner utan att vara mer tyst och så.
Nästa vecka äre Giants Of Pop och jag är sååå jäkla taggad!!!!
Men det dras ner lite på att vi har en massa i skolan..... usch.
Hatar verkligen skolan nu. Alltså oftast så går man ju till skolan för att träffa kompisar sällan man går för att man är så sugen på att jobba och skriva prov men jag kan känns att jag inte ens vill gå till skolan för att vara med kompisarna.... då är de ju något som är fel.
Saknar mitt lilla hebygäng.... känns som om vi är alldeles för långt ifrån varandra och att de har svårt att hålla ihop.
Nu blev det ett väldigt djupt inlägg här... men men hare så bra puss puss! <3
Bilder från helgen! <3



HAHAHAHAHAHAH STONEFACE!!!!

Mina babes! <3<3<3<3<3<3<3



Bjuder på en av mina favvisar på min myslista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar