Skulle kunna dö just nu.

Sitter hemma nu HELT slut och lyssnar på musik ska strax tända ljus och ta ett bad och lyssna på chillmusik.
Har varit fullt upp och mitt humör har svävat mellan skratt och tårar.
Men idag har varit en bra dag :)
Skolan var kul och förställningen idag gick super!!! plus att jag har fått världens finaste rosor av världens finaste vän!
Åhh blev så glad tack tack tack Pontus precis vad jag behövde!
Imorgon är de massa igen och jag ska nog fan sticka hem efter slöjden..... kommer fan inte palla!
Och skulle ha träffat Natta på lördag med blev ju en massa annat ivägen... saknar henne sååå :( </3
Idag tänker jag inte plugga nå mer jag ska bada dricka te och kanske kolla på film o ligga på spikmattan.
Veckan har varit väldigt känslosam och jobbig både i skolan och hemma.

SUPERDUPER GLAD TJEJ MED FINASTE PAPPERSROSORNA NÅNSIN! <3
och de bästa är att de finns bara ETT exemplar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar