Won't you even dare to look at me like as if it was the last time.

Chill dag förutom so provet som gick åt helvete... men matteprovet fick jag B på! tack vare ett tal som var ut suddat men som jag fick ett rätt för iaf eftersom min mattelärare är BÄST! så då fick jag ett B!! och de känns så jäkla bra. Sen fick vi sluta tidigare eftersom alla svenska lärare skulle rätta NP.
Så när jag kom hem så käkade jag lite sen la jag mig och kollade på "Pretty Little Liars" Sen kom mamma hem med semlor eftersom de är ju trotts allt fetis-tisdag idag och de var nog den godaste semlan jag ätit! Nu sitter jag och tränar lite på svenska läxan tills imorgon de är väldigt lätt så de är skönt. Ska nog dra och kvällssimma om de är kvällöppet idag.
Ha en bra tjockistisdag och glöm inte att ställa massa frågor! :)

Sommar 2012 du får gärna komma nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar