Smack! Ett B på engelska provet!

Åh så jäkla bra de känns nu alltså!
Skoldagen var faktiskt väldigt bra... tror inte jag har haft en såhär bra skoldag på länge.
Och de känns väldigt skönt nu när allt går åt rätt håll.
Har tränat lite på min fitnessboll och gjort lite styrketräning hemma hehehe...
Känns skönt att jag börjat använda min fitnessboll nu och ska komma igång och träna.
I vår blire ut och springa och gå men de går ju inte nu som ni alla kanske märkt.
Höll på att halka så fort jag var utomhus haha.
Imorgon ska vi dansa disco på idrotten fett taggad!
Ska verkligen bli skit roligt.
Men nu ska jag kila in i duschen.
Sen kolla på en film eller något med mamsen.
Puss puss och mer frågor till frågestunden tack! :*




Känner ett väldigt sug på jordgubbar... och sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar