Drömrulle och Euorshoper!

Tjenis Penis!
Hela dagen har jag tryckt i min alvedon, min nackspärr dödar!!!!
Just nu sitter jag och Märta och lyssnar på Kartellen och snackar och käkar onyttigheter!
Dagen har varit seg som fan så tycker vi förtjänar lite drömrulle.
Pappa kommer snart hem med grillad kyckling. HUNGRIG!
Märta och jag är så jävla taggade till sommaren det är helt sjuuukt!
Vårshow och så.
Veckan består väl av vanlig plugg... suck har ingen ork!
Har min första sånglektion är på Torsdag, riktigt taggad faktiskt.
Ska sen på date framåt kvällen i Vittinge på alla hjärtans dag och så;)
Nu ska vi dö ett tag och chilla galet tills pappa kommer hem!
Livet är hyfsat sweet nu alltså, omringad av de bästa människorna som finns!
Kan bara säga att jag ångra inte det minsta att jag bytte bästa valet jag gjort på länge!
HEJ DÅ!





 Bjuder på tre gamla bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar