Skön helg!

Hejsan gott folk!
Njuter av livet och är så himla glad!
Helgen har varit super skön och en väldigt behövande helg.
I fredags åkte jag och Frida in till Uppsala med 1 bussen, vi gick på stan och köpte lite sommarkläder.
När vi kom hem så gjorde vi fotbad och ansiktsmask.
Tittade på film också helt mysdag helt enkelt.
Igår så tog vi en morgonpromenad i en timme eller så.
Framåt kvällen så kom Märta då fixade vi oss och drog till årsfesten:)
Var väl inte det roligaste så vid 11 drog vi hem till mig och Natta kom.
Sen kom Fredda, Chrille, Hampus Felix och Samme över så blev lite chillkrök.
Själv hade man en sån jävla mensvärk så jag började kräkas och må piss... Så dom drog hem vid 2.
Idag har jag varit till stallet och nu sitter jag hos Märta och ska käka bakismat, PIZZA!!!
Vi ska baka sen tills imorgon då vi ska ha hel dag i skattmansö!
Livet är underbart!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar