When the sun goes down.

Hejsan!
Efter skolan så slängde jag mig på sängen och somnade...
Sov fram till halv 5 har ont i huvud och hals och känns som om jag håller på att få feber.
Nu håller jag på och ska fixa lite fint i mitt rum tills imorgon då släkten kommer för att fira Marthina som fyller 19!
Fast det är inte förrän den 4 så :)
Men ska försöka plugga lite också idag om inte hjärnan är helt fuckad.
Hörs!




Märta blir 16 idag!
Grattis min babe, vi har tagit igenom skilsmässor, krossade hjärtan och kakbråk tillsammans!
Ända sen första dagen i förskolan har du varit min bästa vän.
Även om vi inprincip kan hata varandra vissa dagar så älskar jag dig från djupet av mitt hjärta!
Skönaste personen jag vet och jag vet att de är rätt tufft nu men det blir bättre och jag lovar och svär att jag kommer finnas med dig hela vägen.
Hoppas du har en super dag min älskling <3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar