Måndag

Hejsan!
Helgen kunde inte ha varit bättre i fredags tog jag det lugnt käkade smärgåstårta hos Fredda och sen blev det film hemma i soffan.
I lördags så tränade jag sen gick jag till Märta efter och snackade lite. Sen på kvällen drog jag hem till Natta och vi fixade oss. Sen drog vi ner på torget med Fredda, Hampus, Chrille och Olle.
Sen kom Erik och Johan.
Vi drog till Harbo på fest, massa skönt folk.
Drog vid 1 för det gick ingen buss förrän 6 på morgonen.
På vägen hem från Uppsala så blev det bråk... Så Olle började blöda näsblod som fan...
Hampus, Natta och Chrille sov kvar hos mig.
Igår var jag bakis men drog iaf ut till stallet för att titta på Märta när hon tävla.
Drog till farfar sen hem och plugga på kvällen...
Var helt slut så somnade strax efter 9.
Är helt blåslagen på armen och imorse hitta jag ett på låret!
Har nackspärr också .. Så är rätt mör, som ni kan se på bilden






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar