Grattis bästevän! ♥

Hejsan!
Igår kom friiiiidddaaa! runt 5 vi gick hem i regnet och tog en kopp te sen chillade vi med musik och snacka skit hahaha.
Sen käkade vi lax och potatis och en massa god sås!
Efter de stack vi ut i regnet och cyklade runt lite i västrås stannade på nån bänk och pratade.
När vi kom hem hoppade jag ner i badkaret och frida satt där inne och badade fötterna.
Efter de kröp vi ner i sängen och skulle ha kollat på skräckfilm men någon kollade inte så vi stängde av hahaha.
Idag så vakna vi vid jag vettefan 11 typ? haha käkade frulle och fixade oss och drog ner till hamnen och mös med B&J! mums och sen ner på stan och kollade runt.
Frida drog hem vid 5 typ.
Har varit och tagit hand om min kusins djur och nu ska jag slänga mig på sängen för att kolla på någon serie eller så.
Tänkte umgås med Simon o Marko men Marko skulle på nån grillning så de blev inget :(
Måste också säga grattis till min bäste vän Filip som fyller 15 idag!
Puss på dig och hoppas du får en grym dag! <3





Jag älskar dig över hela mitt hjärta vännen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar