Murran.

Hej nu har jag nyligen badat och käkat ett äpple.
För kanske två timmar sen så pratade jag med Märta båda lider lite av ensamhet antar jag? eller ja mer att vi känner oss ganska bortglömda sådär ibland.
Vi snackade i säkert en timma!
ohh det var så skönt att vi liksom nästan kunde fylla i varandras meningar så bra förstod vi varandra.
Märta och jag har ju varit vänner ända sen första dagen i skolan även om det varit väldigt upp och ner så är vi nu väldigt nära fast vi ses sällan och bor långt ifrån varandra :(
Men vi ska bli bättre på ja att till exempel prata i telefon och ses när jag är i Heby.
Längtar till i sommar vi brukar sova ute på studsmattan och ligga och snacka under en stjärnklar himmel underbart!
Jag älskar dig vännen och du får faktiskt ta hand om dig nu! <3



min älskade vän en riktigt pudding ;)





Om du har glömt bort den här låten kommer jag slå ihjäl dig hahahahhahaha xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar