Straight up in your face.

Hej idag har varit väldigt uppochner först i skolan skit trött och verkligen nere och inte för dramat igår nej usch något annat som jag inte vill dela med mig här.
Och eftersom vi hade öppet hus idag på skolan så fick vi sluta redan ett.
Gick hem käkade tog en dusch sen somnade jag.
Vaknade av att mamma väckte mig runt 5 tiden var helt svettig och varm kändes som typ feber plus att hela mitt huvud dunkade..... :(
Mamma hade redan sjukanmält mig så jag sket faktiskt i öppet hus och jag tror inte jag orkar gå imorgon heller.
Skammen från gårdagen hänger visst kvar.
Men de kommer den väl att göra ett tag framöver.
Helgen ser iaf väldigt ljus ut!
Ska ringa min käraste syster som är väldigt sjuk och fråga om hon har lust att hitta på något med hannings :)
Sen ska jag vara med Märta sen blire väl nån dag över som jag ska bara chilla sönder på.
Bjuder på två bilder på mig och min syster bara för att jag saknar henne lite sådär :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar