Glad Valborg!

Heeejsan.
Gårdagen bestod av grillning på björnön med min älskade mor även en repa på stan.
Låg och nöjt av solen och grillukten.
När vi kom hem så la jag mig i sängen för att läsa?
Längesen jag läste en bok så ska försöka komma igång med läsningen.
Kvällen blev väl lite Family Guy tittande.
Sen tog jag en timmes promenad vid 12 tiden super skönt väder.
Idag vaknade jag 8? :o
Och har legat och dragit mig i sängen tills nu mihihi :3
Nu ska jag äta frulle och ta en promenad.
När jag kommer hem blire en snabb dusch och fixa mig och packa sen sticker jag till Heby för att fira Valborg med mina älskade vänner.
Det kommer kicka butt ska grilla och mysa nere vid skolan.
Valborg kommer kicka butt!
Skriver ett inlägg senare puss.



- You can't start the next chapter in your life if you keep re-reading the last one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar