Apelsinjuice & bargokex.

Hejsan gott folk!
Gårdagen blev väl inte som planerat men blev grym iaf!
Grillade vid skolan och bara chillade ute men skönt folk.
Drog hem till Julle och sov där.
Blev väckt vid 10 då jag var tvungen att dra hem när jag kom hem så somnade jag en stund.
Tog en dusch och sen vidare hem till Natta och vi la oss ute och sola ett tag och snacka lite skit hahha.
Drack saft och lyssnade på musik.
Mycket trevligt må jag säga.
Drog ner till torget där jag träffade Emelie och Fanny.
Fanny skulle hem så vi tog sällskap på bussen till Sala.
Var tvungen att vänta 50 min på tåg fan så jag drog och köpte apelsinjuice och bargokex.
Nu är jag hemma och njuter av vädret och sommarmusik.
Inte alls taggad till skolan imorgon usch.... :(
Drar kanske ut och går ett tag sen.
Puss puss hoppas ni också haft en bra Valborg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar