Förvirrad brud.

Hejsan har inte funnit ork till att blogga men ska skriva en liten uppdate på vad som har hänt i veckan.
I måndags drog jag in till uppsala för att gå på bio med några gamla vänner.
Vi kollade på Dark Shadows Tim Burtons nyaste film!
Med Johnny Depp den snyggingen!!! åhhh!
Den levde verkligen upp till mina förväntningar! Alla som inte sett den borde ta och göra de.
Var så sjukt kul att få träffa Lisa har inte sett henne på sjukt länge.
Så måndagen var SUPER!
Kolla på trailen lovar er ni kommer bli lika förälskade som jag!


Tisdag hade so prov gick väl okej? Dagen flöt på som vanligt var en väldigt bra dag faktiskt! :) Drog ner på stan ett tag för att kolla på skolavslutningsklänning hittade ingen perfekt men men...
Kom hem pluggade lite lite franska somnade vaknade runt 10 igen och käkade något sen somna jag igen hahaha.
Litet smakprov på vad jag hittat hittills som intresserar mig.









Tror dock inte denna skönhet finns kvar :(


Onsdag rå failade på franska provet hehehe.
Kommer stå ett stort F på mitt prov ohhhjaa!
Lektionerna var skit tråkiga idag men hade kul med grabbsen.
Anton lyckades kasta en tändsticka på mig på no idag hahaha tur att den inte kom i håret.
När jag kom hem drog jag på mig myskläder och mina tofflor och kollade på två avsnitt av Revenge.
Sov ett tag väcktes av att mamma hade lagat mat, käkade sen chillade jag vidare.
Har gjort nada idag hahaha.
Imorgon kommer syster hem och om vädret tillåter så ska vi grilla.
Blir filmkväll också så ska ladda ner några bra filmer nu inatt.
Ska avsluta kvällen med ett avsnitt av svampbob hahahha.
Godnatt sötnosar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar