Inget bloggade pga awesome dag med bästa vännerna! ♥

Hejsan!
Idag har varit bästa dagen på länge faktiskt!
Skolan var fan skit bra gick snabbt och vi hade matteprov men de var inte så svårt som jag trodde? eller ja de ska man väl säga när man fått tillbaka provet hahaha....
Men efter skolan så drog jag Simon o Marko hem till mig snabbt för att hämta pengar sen vidare till Simon.
Chillade där ett tag Marko o Simon spelade lol och jag somnade i Simons sjuuukt sköna säng hahaha.
Efter en timma drog vi till Burger King var inte så värst hungrig men en milkshake o pommes funkade fint!
Vi satt där o lodade oss ett tag sen drog vi tillbaka till Simon o hämtade våra cyklar vidare till Netto köpte något att dricka sen till nån lekpark där vi satt i typ 4 timmar tror jag hahaha.
Vi snackade en massa och pundade oss.
Hade det riktigt trevligt och Simon fick ju en grym födelsedag!
Var riktigt skönt att vara ute hela dagen men nu måste jag ligga inne för jag känner att min pollenallergi cpar sig.... :/
Hade tänkt slagga på balkongen.
Har inga planer för morgondagen och det känns riktigt skönt.
Ta dagen som den kommer som denna.
Jaja nu har jag uppdaterat er färdigt haha puss och ha en trevlig kväll! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar