Räksnoppspojkarna gömmer sig i buskarna.

Godmorgon.
Sitter redan i skolan fast vi börjar nio fann aldrig orken igår att åka hem så hörde av mig till Fritte så hon sov med mig i natt.
Försov mig vaknade halv 7 och min buss gick 7!
Hann iaf men är helt ofixad men helt ärligt så bryr jag mig inte.
Vi har schema brytade den här veckan så inga läxor den här veckan! :D
Men jag måste dock plugga till franska provet som är nästa vecka.......
Lördagen var grym!
Gymmade vid 1-2 i en och en halv timme känner fortfarande av träningsvärken.
Efter de joggade jag hem till pappa duschade sen kom Märta över och jag fixade mig packade lite grejs och så drog vi ner och handlade på ica inför kvällen.
Mötte upp Emmy och drog hem till Märta lagade mat.
Sen blev de fest och mys!
Var uppe till 4-5 sen vakna jag 10 av att Märta och Emmy drygade sönder -.-
Käkade frulle vid 12 sen drog jag hem och duschade.
Pappa kom och hämtade mig och vi drog och grillade med Staffan.
Sen drog vi vidare till farmor och firade henne för hon fyller nämligen 76 idag men hon är på väg till Spanien nu så fort hoppas att hon får det bra.
Nu ska jag försöka lista ut vart vi ska vara i för klassrum.
Puss!

Jag älskar er brudar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar