Könet är bara något som sitter mellan benen inget som bestämmer vem du ska få älska.

Känner bara att jag vill skriva om homofober.
Varför jag gör de här inlägget är för att min vän och hennes flickvän lider av folk som har hackat på dom i perioder.
Jag själv har aldrig tyckt det spelar någon roll om man gillar tjejer eller killar.
Tror det har mycket med min uppväxt att göra att jag har haft föräldrar som alltid pratat öppet om sånt.
Därför blir jag vänligt ledsen och förvånad att folk nu 2012 fortfarande ska vara emot homosexuella och bisexuella.
Tycker det är konstigt att de ska behöva vara såhär liksom 1944 någon gång trorja så klassades det som en sjukdom ända fram till 1980 kanske inte riktigt säker. Det är 32 år?
Även om det har blivit bättre så ska det behöva vara såhär? Ska min vän och hennes flickvän behöva mötas av det här? Hur skulle det kännas om man fick blickar för att visa sig med den man älskar? Tänker på alla som inte orkar eller som inte känner sig tillräckligt starka för att komma ut. Hur fan är det att behöva dölja sig själv?
Och är det verkligen så illa och äckligt som vissa påstår med två av samma kön kysser varandra?
Och det som äcklar mig är att folk som är emot bögar och lebbar säger att det är skillnad på att vara homofob och på att vara rasist? Tycker det är exakt samma sak.
Man är emot något som man inte kan rå för.
Ska jag hata dig för att du är allergis mot nötter hahah nej men ni fattar vart jag vill komma.
Det var faktiskt en rolig grej jag kom på en kille som var homofob som jag läste i någon tidning för längesen så stod det lite sådär småfakta och bland annat så älskade han Queen och ja sångaren Freddie Mercury som var homosexuell.... snacka om att skämma ut sig.
Tycker man ska få älska vem man vill.
Som rubriken "Könet är bara något som sitter mellan benen inget som bestämmer vem du ska få älska"
Tycker den är hyfsat klockren.
För enligt MIG så spelar könet ingen roll.
Och till er homofober väx upp och var inte så jävla gammalmodiga vi lever nu år 2012.
Fråga er själv skulle ni palla med någon som er själv om ni var homo/bisexuell.
Skulle ni palla få blickar och spydiga kommentarer.
Jag tror fan inte det jag tror fan inte jag heller skulle klara det.
Så var starka och fortsätta vara er själva alla homosexulla och bisexuella!
Låt ingen eller ingen trycka ner er, ni är bra precis som ni är och ni är inte "annorlunda" på något sätt.
Känns skönt nu att ha skrivit av sig.
En otroligt gullig bild på min vän Lisa och hennes flickvän Amanda.



Tycker det är så kul att se Lisa lysa upp och vara såhär lycklig så låt henne och Amanda vara som dom är tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar