Våryra.

Hejsan!
Överlevde balkongövernattingen, var super skönt att sova ute och kolla upp på en stjärnklar himmel.
Skoldagen gick sviiscchhh så var de slut? :o
Hade no prov och de gick väl okej.
Nu sitter jag hemma och mamma ska snart skjutsa mig till Sala och jag ska dra mig vidare mot Heby trakterna.
De är våryra idag och jag är så trött och baaajs så jag tänker stanna förbi karamellfarbrorn och köpa lite godis och ligga inne hela kvällen.
Imorgon ska jag försöka träna och så sen fyller farmor år på söndag så vi ska väl upp dit och fira henne.
Vädret passar alldeles utmärkt för filmtittade.
Bloggar mer sen kommer väl en massa bilder från farmors födelsedag.
Puss ha en trevlig helg<3
Bjuder på en söt bild på mig när jag var liten hahah.... skit ful.




2 kommentarer:

  1. hahahahah där hade du klippt luggen själv va! och vad är det jag ser? skymtar jag en liten marty i bakgrunden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahha ja men den har ju börjat växa ut igen hahaha ja fan de är ju du haha xd

      Radera