I said I'm over you. But every time my phone vibrates, my heart still wishes its a text from you...

Hejsan allihopa.
Ligger helt slut i sängen med muffi.
Dagen idag har varit rolig har skrattat en massa och så.
Fick även sluta tidigare.
Tränade på sångläxan snackade de skype med Marko och Simon men somnade o när jag vakna hade dom lagt på.
Mamma och jag har pratat om gymnasiet och hur det skulle bli om vi fick flytta till dom nyrenoverade lägenheterna i trappuppgången längre ner.
Jag var ju som jag skrev igår på gymnasiebesök på tranellska.
Och jag blev faktiskt riktigt sugen på att gå där.
Lärarna var skit trevliga det var mycket självständigt och praktiskt.
Det var 15 veckors prao i 3:an.
Och om vi ny ska ha råd att bo i den nya lägenheten måste vi nog göra oss av med bilen och tänkte att de skulle bli skit jobbigt med att jag går på gymnasiet på vallby men dom ska förmodligen flytta ner på stan och då har jag ju jättenära.
Blev skit sugen på att börja gymnasiet så som jag känner nu vill jag gå där men de kan ju alltid ändras.


Vet inte vad som händer.
Vad jag tycker eller känner.
Hur jag ska göra, så jag gör som många andra.
Jag följer strömmen och ignorerar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar