Marknaden.

Dagen har varit super!
Älskar värmen och ledigheten.
Idag så har jag solat en massa och har lyckats bränna mig på kinderna....LYCKAT!
Nej men runt 6 tiden ringde Marko o undra om jag hade lust att dra ner på marknaden med han o Simon.
Höll precis på att städa så städade klart tog en snabbdusch sen drog jag.
Hade de ganska trevligt men allt med marknaden gör mig bara deprimerad hahah... usch hebys våryra om igen usch....
Men till slut stack vi bort till lekparken vi var vid igår.
Chillade rå hårt sen började det regna som fan så jag och Marko drog snabbt som fan eftersom Simon hade typ 10 meter hem.... den lilla bögen.
Och jag var ju den som hade längst hem kan säga att det var som om jag hade duschat med kläder o smink o hela skiten på usch haha.
När jag äntligen var hemma så drog jag på mig mys kläder o la mig i sängen!
SJUKT JÄVLA SKÖNT!
Har inga planer för imorgon heller men ska försöka komma ut på en spring tur eller en promenad på morgonen.
Godnatt puss puss!



Chill låt såhär innan man ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar